Řešení problémů

Před kontaktováním naší technické podpory si, prosím, přečtěte následující informace:

Bezplatná technická podpora je dostupná pouze pro zákazníky, kteří mají problémy s aktivací produktů zakoupených od nás. Tato podpora se vztahuje i na instalace provedené z našich zdrojů nebo na našich zařízeních. Upozorňujeme, že neposkytujeme technickou podporu pro proces instalace produktů a neodpovídáme za případné poškození systému způsobené nesprávným zacházením se zařízením.

Jsme si vědomi, že poskytování technické podpory na dálku má svá omezení a nejsme schopni zaručit 100% podporu, obzvláště u zařízení, která nebyla zakoupena u nás. Každé zařízení je specifické a bez fyzické přítomnosti nemůžeme úplně přesně diagnostikovat skryté problémy nebo potenciální hardwarové poškození.

Pokud si nejste jisti svými technickými schopnostmi, doporučujeme využít služby odborného servisního střediska výpočetní techniky ve vašem okolí. Instalace může být komplexní a vyžaduje si zkušenosti. Tento krok vám ušetří cenný čas a energii, kterou byste jinak mohli strávit hledáním řešení problémů, které se na první pohled zdají jednoduché, ale mohou být ve skutečnosti složité.

Sekce řešení problémů:

Řešení problémů se systémem Windows

Pokud si myslíte, že vaše problémy se netýkají informací uvedených výše, neváhejte nám poskytnout co nejvíce detailů, abychom vám mohli co nejlépe pomoci. V případě problémů nás, prosím, kontaktujte na adrese podpora@servis-repas.cz a do předmětu e-mailu uveďte číslo objednávky.