Řešení problémů
- Bezplatná technická podpora je poskytována výhradně pro problémy s aktivací produktu zakoupené od nás a výhradně pro instalace prováděné z našich zdrojů. Rovněž neposkytujeme technickou podporu pro samotnou instalaci produktů a neneseme odpovědnost za případné poškození systému, které má za následek, že není možné produkt aktivovat nebo úspěšně provést instalaci produktů.
- Pokud nejste technicky zdatná osoba, obraťte se prosím na nejbližší servisní středisko výpočetní techniky ve vašem okolí. Instalaci produktů nedoporučujeme osobám, které nejsou dostatečně technicky zdatné (přece se jedná o odbornou práci). Neodborné zacházení se zařízením může vést k poškození systému nebo k nenávratné ztrátě dat. Proto je vhodné ponechat tyto úkony na osobu, která má k tomu dostatečné dovednosti. Za vzniklé problémy neneseme žádnou zodpovědnost.
- V sekci tutoriálů najdete všechny potřebné informace pro řešení problémů různého charakteru https://www.servis-repas.cz/navody/. Zbytek pokynů je obvykle připojen v e-mailech s objednaným produktem.
- V případě problémů nás prosím kontaktujte na podpora@servis-repas.cz. Připravte si fotografii celé obrazovky, aby bylo možné vidět chybové hlášení a verzi systému. Do předmětu e-mailu zadejte číslo objednávky.
Pokud narazíte na tuto chybovou zprávu, je vše v pořádku, postupujte podle přiložených pokynů v e-mailu, ve kterém jste obdrželi kód Product Key. Nemusíte nikam volat, celý proces netrvá déle než 8 minut.
Ilustrační foto pro operační systémy:
Ilustrace kancelářských balíků: