Řešení problémů

  1. Bezplatná technická podpora je poskytována výhradně pro problémy s aktivací produktu zakoupené od nás a výhradně pro instalace prováděné z našich zdrojů. Rovněž neposkytujeme technickou podporu pro samotnou instalaci produktů a neneseme odpovědnost za případné poškození systému, které má za následek, že není možné produkt aktivovat nebo úspěšně provést instalaci produktů.
  2. Pokud nejste technicky zdatná osoba, obraťte se prosím na nejbližší servisní středisko výpočetní techniky ve vašem okolí. Instalaci produktů nedoporučujeme osobám, které nejsou dostatečně technicky zdatné (přece se jedná o odbornou práci). Neodborné zacházení se zařízením může vést k poškození systému nebo k nenávratné ztrátě dat. Proto je vhodné ponechat tyto úkony na osobu, která má k tomu dostatečné dovednosti. Za vzniklé problémy neneseme žádnou zodpovědnost.
  3. V sekci tutoriálů najdete všechny potřebné informace pro řešení problémů různého charakteru https://www.servis-repas.cz/navody/. Zbytek pokynů je obvykle připojen v e-mailech s objednaným produktem.
  4. V případě problémů nás prosím kontaktujte na podpora@servis-repas.cz.  Připravte si fotografii celé obrazovky, aby bylo možné vidět chybové hlášení a verzi systému. Do předmětu e-mailu zadejte číslo objednávky.

Pokud narazíte na tuto chybovou zprávu, je vše v pořádku, postupujte podle přiložených pokynů v e-mailu, ve kterém jste obdrželi kód Product Key. Nemusíte nikam volat, celý proces netrvá déle než 8 minut.

obrázok

Ilustrační foto pro operační systémy:

Windows aktivacia

Ilustrace kancelářských balíků:

office konto red