Z důvodu čerpání dovolených prosíme všechny dotazy směřujte na náš e-mail podpora@servis-repas.sk. Za porozumění děkujeme.

Všeobecné obchodní podmínky

Internetový obchod servis-repas.cz

 

Úvodní ustanovení a vymezení pojmů

Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen “VOP“) se řídí právní vztahy mezi společností

Obchodní jméno: Digital Coach s. r. o.
Sídlo: Odborárov 551/16 052 01 Spišská Nová Ves, Slovenská republika

Zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu Košice, oddíl: Sro, vložka č. 36094/V
IČO: 47845333

DIČ: 2024118580

IČ DPH: SK2024118580
Bankovní účet: SK45 0900 0000 0050 5911 9359

(dále jen “Prodávající” nebo “Obchodník”) a každou osobou, která je Kupujícím zboží nebo služeb nabízených Prodávajícím na Webové stránce Prodávajícího, a která vystupuje v pozici spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek a příslušných zákonů definujících spotřebitele, v rámci platné legislativy Slovenské republiky zejména zákonů: Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytnutí služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory Prodávajícího v platném znění, Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů, Zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickém obchodu v platném znění, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občanský zákoník v platném znění, Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele v platném znění.

Emailový kontakt a telefonický kontakt na Prodávajícího je:

Email: podpora@servis-repas.cz

Tel. č.: +421 911 707 474

 

Adresa pro zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smluv apod. je:

Digital Coach s. r. o., Odborárov 551/16 052 01 Spišská Nová Ves, Slovenská republika

Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli a Prodávajícím.

Pojem Internetový obchod je totožný s pojmem Elektronický obchod a s pojmem Webové sídlo.

Kupujícím je každá osoba (fyzická osoba nebo právnická osoba), která odeslala objednávku zejména využitím webové stránky Prodávajícího, případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

Spotřebitelem je Kupující, který je fyzickou osobou, a který při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím Webové stránky Prodávajícího, nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti.

Na smluvní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s Kupujícími, kteří nevystupují v postavení spotřebitele se vztahují ustanovení zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.

Smlouvou uzavřenou na dálku se rozumí smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem dohodnutá a uzavřená výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti Prodávajícího a spotřebitele, zejména využitím webové stránky případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

Pojem Kupní smlouva zahrnuje kupní smlouvu na produkty a smlouvu o dodání služby, ve smyslu významu textu uvedeného v těchto Obchodních podmínkách.

Produkty (dále jen „Věci“ nebo „Výrobky“) jsou zboží nebo služby, které jsou určeny k prodeji a zároveň jsou zveřejněny na Webové stránce Prodávajícího.

Pojem Produkty zahrnuje i elektronický obsah nedodávaný na hmotném nosiči.

Prodávající je současně provozovatelem elektronického systému, prostřednictvím kterého provozuje webovou stránku.

 

Objednávka produktu –  uzavření kupní smlouvy

Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany Kupujícího je odeslání objednávky produktů Kupujícím realizované zejména využitím webové stránky Prodávajícího, případně dalšími dálkově-komunikačními prostředky.

K uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím dochází momentem doručení potvrzení o přijetí objednávky Kupujícímu.

Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků Prodávajícího a Kupujícího.

Kupní smlouva může zaniknout i v jiných právním řádem Slovenské republiky vymezených případech, a to zejména dohodou smluvních stran, odstoupením od smlouvy ze strany spotřebitele a v obdobných případech.

Prodávající informuje Kupujícího, že v případě objednání produktů Kupujícím je objednání spojeno s povinností platby pro Kupujícího, a to formou platby jakou si zvolil Kupující.

Kupní cena a platební podmínky

Cena zboží a služeb objednávaných prostřednictvím Webové stránky Prodávajícího (dále jen „kupní cena“) je uvedena samostatně pro každý produkt a je platná v momentě vytvoření objednávky Kupujícím.

Základním platidlem je měna euro.

Kupní cena zboží nebo služeb uvedených na Webové stránce Prodávajícího je celková cena zboží nebo služeb včetně všech daní, přičemž je zřetelně uvedena na Webové stránce Prodávajícího.

V kupní ceně zboží nebo služeb nejsou zahrnuty dopravní náklady, ani jiné náklady související s dodáním produktů.

Způsoby platby

  • Internetovým bankovnictvím – platební kartou prostřednictvím platební brány Comgate (Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce. Platby probíhající přes platební bránu jsou plně zabezpečené a všechny informace jsou šifrované. comgate.cz/cz/platebni-brana)
  • poplatek – 0 Eur

 

Dodání produktů

Jakmile je objednávka zaplacena a peníze připsány na účet prodávajícího elektronickou formou, pomocí e-mailu je produkt zaslán kupujícímu.

Kupující je povinen zkontrolovat si svou e-mailovou schránku, i všechny její podpriečinky (propagace, hromadné, spam). Pokud se e-mail od prodávajícího objeví mimo hlavního priečinka e-mailové schránky kupujícího, přetáhne si ho do hlavního priečinka a mailovou adresu podpora@servis-repas.cz si přidá do svého adresáře. Takto si zabezpečí správné doručování elektronické pošty od prodávajícího.
Pokud ani po několikanásobném hledání kupující nenajde e-mail s dodáným produktem, požádá o vyšetření problému na e-mailové adrese podpora@servis-repas.cz, která je současně adresou technické podpory.

Prodávající je povinen dodat produkty Kupujícímu v objednaném množství a kvalitě spolu s daňovými doklady, které se vztahují k objednávce, a jinými doklady, pokud existují a jsou typické pro dané produkty případně služby.

Dodavatel neodpovídá za škody, způsobené nefunkčností e-mailové adresy Objednatele nebo její nízkou kapacitou přijímaných dat.

Poskytovatel bude zasílat dokumenty ve formátu Microsoft Word (*.DOC nebo *.DOCX) nebo v jiném běžném formátu (*.rtf nebo *.pdf). Na tento účel jsou poskytovatel i Zákazník povinni zabezpečit, aby jejich emailové účty a softwarové a hardwarové vybavení počítače umožňovalo přijímat a číst soubory v uvedených formátech.

Převzetí produktu

Nebezpečí poškození produktu a odpovědnost za škodu na produktu přechází na Kupujícího až jeho řádným převzetím, přičemž nezáleží na tom, zda Kupující převezme produkt osobně nebo prostřednictvím pověřené / zmocněné třetí osoby. Prodávající Kupujícímu doporučuje, aby si při přebírání objednávky zkontroloval přebíranou objednávku.

Vlastnické právo k produktům přechází na Kupujícího převzetím produktů Kupujícím na místě dodání určeném Kupujícím.

Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení ceny objednávky od Kupujícího za dodané zboží.

Přepravné – způsoby dopravy produktů a cena za jejich dopravu

 

Formy Dopravy:

  • Dodání produktů probíhá elektronicky na e-mailovou adresu Objednatele.

Ceny za Dopravu:

  • Prodávající informuje Kupujícího, že cena dopravy a doručení je součástí kupní ceny produktů.

Odstoupení Kupujícího od kupní smlouvy bez uvedení důvodu

Pokud Prodávající včas a řádně poskytl spotřebiteli informace o právu odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Z. z., spotřebitel je oprávněn i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku, nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory Prodávajícího do 14 dní ode dne:

  • a) převzetí zboží podle bodu 8.1.1. těchto VOP v případě smluv, jejichž předmětem je prodej zboží,
  • b) uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo
  • c) uzavření smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči.

 

Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se

 

  • zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
  • dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
  • zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.

 

Pokud Prodávající poskytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h), zák. č. 102/2014 Z.z. v platném znění až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od začátku plynutí lhůty na odstoupení od smlouvy podle těchto VOP, lhůta na odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy Prodávající dodatečně splnil informační povinnost.

Pokud Prodávající neposkytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) zák. č. 102/2014 Z.z. v platném znění ani v dodatečné lhůtě, lhůta na odstoupení od smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech ode dne začátku plynutí lhůty na odstoupení od smlouvy.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání produktu, i před začátkem plynutí lhůty na odstoupení od smlouvy.

Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dní ode dne odstoupení od smlouvy zaslat produkt zpět nebo ho předat Prodávajícímu nebo osobě pověřené Prodávajícím na převzetí produktu. To neplatí, pokud Prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za dodrženou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty. (§10 odst. 1 zákona č. 102/2014 Z. z.).

Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, odstoupení od kupní smlouvy oznámit nejpozději v poslední den určené lhůty Prodávajícímu. Lhůta na odstoupení od smlouvy se považuje za dodrženou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno Prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty na adresu Prodávajícího. Toto právo může spotřebitel uplatnit i v kterékoliv provozovně Prodávajícího. 

Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u prodávajícího v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči; pokud byla smlouva uzavřena ústně, na uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy stačí jakékoliv jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy (dále jen „oznámení o odstoupení od smlouvy“).

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, zrušuje se od začátku i každá doplňková smlouva související se smlouvou, od které spotřebitel odstoupil. Od spotřebitele není možné požadovat žádné náklady nebo jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě úhrady nákladů a plateb uvedených v § 9 odst. 3 a § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění a ceny za službu, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí služby a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby.

Odstoupením od smlouvy jsou si smluvní strany povinny vrátit navzájem poskytnutá plnění. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného k zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si Prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h).  Zákona č. 102/2014 Z. z.

Spotřebitel může k odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu využít formulář odstoupení od kupní smlouvy. Uvedený formulář je volně přístupný na Webové stránce Prodávajícího.

Pokud spotřebitel od smlouvy odstoupí ve smyslu zákona č.102/2014 Z.z., nese náklady na vrácení zboží Prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Z.z., a pokud odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze není možné vrátit prostřednictvím pošty, To neplatí, pokud Prodávající souhlasil, že je bude nést sám, nebo pokud si nesplnil povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i). zákona č. 102/2014 Z.z.

Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něho přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků; tím není dotčeno ustanovení § 8 odst. 5. Zákona č. 102/2014 Z. z. Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory Prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů.

Ve smyslu § 9 odst. 3 Zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění, Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím.

Při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady na vrácení produktu Prodávajícímu nebo osobě pověřené Prodávajícím na převzetí zboží. To neplatí, pokud Prodávající souhlasil, že je bude nést sám, nebo pokud si nesplnil povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i). Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory Prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů.

Kromě povinností uvedených v odstavcích 1, 3 až 5 a § 9 odst. 3 Zákona č. 102/2014 Z. z. uplatnění práva spotřebitele odstoupit od smlouvy nesmí mít za následek vznik dalších nákladů ani jiných povinností pro spotřebitele.

Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje pro zboží a služby, které jsou vymezeny v §7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.

Konkrétně:

  • a) poskytnutí služby, pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,
  • b) prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který Prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během plynutí lhůty na odstoupení od smlouvy,
  • c) prodej zboží zhotoveného podle osobitých požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného osobitně pro jednoho spotřebitele,
  • d) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
  • e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
  • f) prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
  • g) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které Prodávající nemůže ovlivnit,
  • h) provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal Prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy Prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
  • i) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
  • j) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
  • k) poskytnutí ubytovacích služeb na jiný účel než na účel bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se Prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo v dohodnuté lhůtě,
  • l) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

V případě odstoupení od smlouvy Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli finanční prostředky stejnou formou, jakou je od spotřebitele obdržel. Měnit formu vrácení finančních prostředků spotřebiteli, je možné pouze na základě souhlasu spotřebitele.

Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, Prodávající není povinen vrátit spotřebiteli platby podle § 9 odstavce 1 zákona č. 102/2014. Z.z. před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět Prodávajícímu, ledaže Prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy o službách a před začátkem poskytování služeb udělil výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 zákona č. 102/2014. Z.z. v platném znění, spotřebitel je povinen uhradit Prodávajícímu pouze cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočítá poměrně na základě celkové ceny dohodnuté ve smlouvě. Pokud je celková cena dohodnutá ve smlouvě nadhodnocená, cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočítá na základě tržní ceny poskytnutého plnění.

 

Spotřebitel není povinen platit za:

  • Služby poskytnuté během plynutí lhůty na odstoupení od smlouvy bez ohledu na rozsah poskytnutého plnění, pokud:
  • Prodávající neposkytl spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) nebo písm. j), Zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění
  • Spotřebitel neudělil Prodávajícímu výslovný souhlas se začátkem poskytování služby podle § 4 odst. 6, Zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění
  • Úplně nebo částečně poskytnutý elektronický obsah, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud:
  • Spotřebitel neudělil Prodávajícímu výslovný souhlas se začátkem poskytování elektronického obsahu podle § 4 odst. 8, Zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění
  • Spotřebitel neprohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu podle prvního bodu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, nebo
  • Prodávající neposkytl spotřebiteli potvrzení v souladu s § 6 odst. 1 nebo odst. 2 písm. b). Zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění

Prodávající poučuje Kupujícího, že pokud se má na základě smlouvy o službách začít poskytování služby před uplynutím lhůty na odstoupení od smlouvy nebo pokud Kupující o poskytování služby před uplynutím lhůty na odstoupení od smlouvy požádá:

Kupující udělením souhlasu se začátkem poskytování služby před uplynutím lhůty na odstoupení od smlouvy ztrácí po úplném poskytnutí služby právo na odstoupení od smlouvy.

Prodávající musí disponovat výslovným souhlasem Kupujícího se začátkem poskytování služby před uplynutím lhůty na odstoupení od smlouvy a prohlášením o tom, že spotřebitel byl řádně poučen.

 

Alternativní řešení sporů

V případě, že spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým Prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, Kupující má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na žádost spotřebitele podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dní ode dne jejího odeslání spotřebitelem, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů v platném znění. Příslušným subjektem na alternativní řešení spotřebitelských sporů s Prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce (kontakt najdete soi.sk), nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce mhsr.sk, nebo přímo na stránce mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebiteľa.

Kupující má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Kupující může na podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce ec.europa.eu, nebo přímo na internetové stránce webgate.ec.europa.eu. Alternativní řešení sporů může využít jen Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy vystupuje v postavení spotřebitele. Alternativní řešení sporů se týká jen sporu mezi spotřebitelem a Prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká jen smluv uzavřených na dálku. Subjekt alternativního řešení sporů může návrh odmítnout, pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje částku 20 eur. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.

Všechny další informace ohledně alternativního řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem vyplývajících z Kupní smlouvy jako spotřebitelské smlouvy nebo souvisejících s Kupní smlouvou jako spotřebitelskou smlouvou jsou uvedeny na internetové stránce Ministerstva hospodářství SR mhsr.sk a v zákoně č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů v platném znění.

Orgán dozoru

Příslušným orgánem vykonávající dohled nad zákonností v oblasti ochrany spotřebitele je:

Inspektorát Slovenské obchodní inspekce
se sídlem v Košice 1 pro Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55
email: ke@soi.sk
webový odkaz na podávání podnětů: www.soi.sk

Stížnosti, nebo podněty Kupující může také adresovat i přímo Prodávajícímu na adresu: Odborárov 551/16 052 01 Spišská Nová Ves. Prodávající zároveň doporučuje Kupujícím, aby stížnosti a podněty (z důvodu urychlení vyřízení) Prodávajícímu adresovali na emailovou adresu Prodávajícího: podpora@servis-repas.cz

Jakákoliv stížnost, nebo podnět bude Prodávajícím posouzena a vyřízena do 10 pracovních dní od jejího přijetí. Přičemž o jejím vyřízení Prodávající informuje Kupujícího stejnou formou, jakou Kupující stížnost, nebo podnět Prodávajícímu doručil.

Doplňující ustanovení

Spotřebitel ve smyslu § 10 odst. 2 Zákona č. 102/2014 Z. z. v platném znění je oprávněn vrácení produktu, který nabyl na základě smlouvy uzavřené během prodejní akce nebo v souvislosti s ní, Prodávajícímu odmítnout až do doby, kdy Prodávající spotřebiteli vrátí zaplacenou cenu nebo zálohu za zboží nebo službu.

Přičemž prodejní akce je akce organizovaná na základě pozvánky, jiného spotřebiteli adresovaného pozvání nebo informace, jejímž předmětem je zejména prodej zboží nebo poskytnutí služeb a během které nebo do 15 pracovních dní po uskutečnění které dochází k uzavření smlouvy se spotřebitelem.

Prodávající neuzavře kupní smlouvu ani neprovede prodej, zprostředkování, nebo dodání alkoholických nápojů /výrobků/, tabákových výrobků a dalších výrobků osobám (Kupujícím), které v momentě uzavření kupně-prodejní smlouvy nedovršily věk 18 let, a jejichž prodej je osobám mladším než 18 let zakázán, a to ve smyslu a v souladu s platnými a účinnými právními předpisy Slovenské republiky. V návaznosti na uvedené, Prodávající ověří splnění podmínky dovršení věku 18 let Kupujícího, kontrolou věku prostřednictvím dokladu totožnosti Kupujícího /občanský průkaz, nebo pas/, a to při předávání objednávky do rukou Kupujícího. Uvedené Prodávající vykoná prostřednictvím pověřené osoby, který objednávku Kupujícímu má doručit. V případě pokud Kupující nedovršil věk 18 let, případně pokud Kupující neprokáže, nebo odmítne prokázat svůj věk, Prodávající objednávku Kupujícímu nepředá a kupní smlouva zanikne.

Informace o kódexech chování

Ve smyslu §3, odst. 1, písm. n), Zákona č. 102/2014 Z.z. Prodávající informuje spotřebitele, že neexistují žádné speciální příslušné kódexy chování, ke kterým se Prodávající zavázal k jejich dodržování, přičemž kódexem chování se rozumí dohoda, nebo soubor pravidel, které vymezují chování Prodávajícího, který se zavázal dodržovat tento kódex chování ve vztahu k jedné nebo více zvláštním obchodním praktikám, nebo obchodním odvětvím, pokud tyto nejsou stanoveny zákonem, nebo jiným právním předpisem nebo opatřením orgánu veřejné správy, které se Prodávající zavázal dodržovat, a o způsobu, jakým se může spotřebitel s nimi seznámit, nebo získat jejich znění.

Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu Všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny Všeobecných obchodních podmínek je splněna jeho umístěním na Webové stránce Prodávajícího. V případě změny ve Všeobecných obchodních podmínkách, vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím se řídí podle Všeobecných obchodních podmínek platných a účinných při uzavření Kupní smlouvy, a to až do momentu jejího zániku.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást Reklamačního řádu a Zásad a poučení o ochraně osobních údajů této Webové stránky. Dokumenty - Reklamační řád a Zásady a poučení o ochraně osobních údajů této Webové stránky jsou zveřejněny na doméně Webové stránky Prodávajícího.

Ochrana osobních údajů a poučení o cookies

Reklamační řád

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním na Webové stránce Prodávajícího 1.03.2024